Hannen ôf fan de Rink

Ja, ik wie ek yn Tresoar by de útrikking fan de Obe en de Fedde. Ja, ik wol ek graach dat dy prizen bestean bliuwe. Ja, as ik kin, kom ik ek nei de middei yn kafee Wouters.

Nee, ik bin it net iens mei in punt yn de opstelde brief. Dit stiet op de side fan de gemeente Smellingerlân:

Rink van der Velde prijs

Tweejaarlijkse literatuurprijs
In 2003 werd door de gemeente Smallingerland samen met de Friese Pers Boekerij de 'Rink van der Velde priis' ingesteld. Deze prijs wordt iedere twee jaar uitgereikt aan de schrijver van het beste boek dat in het Fries of in één van de Friese streektalen is geschreven voor een breed lezerspubliek.
De eerste keer in 2004 werd de prijs uitgereikt aan Koos Tiemersma voor zijn roman De Ljedder. Harmen Wind won de prijs in 2006 met It Ferset en Auck Peanstra was in 2008 de winnaar met Sitebuorren, myn eigen paradys. In 2010 ging de prijs naar Arjen Terpstra, die won met zijn boek 'De Hearen fan Fryslân'. De editie 2012 is gewonnen door Ferdinand de Jong, met zijn boek "It dak fan de wrâld".
De winnaars krijgen met een bijzonder beeld, geïnspireerd op de boeken van Rink van der Velde, van kunstenaar Anne Woudwijk en een geldprijs van €1.250,00. In 2014 wordt de prijs opnieuw uitgereikt. 

'De Rink hat gjin status',  lies ik earne. Ik wit fan twa eks winners dat se der tige bliid mei wienen doe't se him krigen. Dat makket dus trije, want ik bin der ek wiis mei. Hoesa gjin status? Foar my is It Ferset ien fan de moaiste Fryske romans ea. En lit dy no ek de Rink wûn ha?

De Rink mar moai gewurde litte, tocht ik sa. Hat wat my oanbelanget status genôch. 

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Friese media voeren koerswijziging door

Artificial Intelligence brûke as moreel kompas

Russen